پرسش های متداول

  • پروفایل من چیست؟

 پس از ثبت نام در سایت شما می توانید با کلیک کردن روی "پروفایل من" در قسمت بالایی صفحه وارد صفحه کاربری خود شوید. سپس می توانید اطلاعات خود را از قبیل رمز عبور، نحوه پرداخت، نحوه ارسال، آدرس ارسال و غیره را ویرایش کنید.
 

  • چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 

  • آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد. برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به contact@BATRIS.ir  ایمیل بز نید.

 

  • مشتری یا کاربر کیست؟

به شخصی که با وارد کردن اطلاعات خود و پذیرش قوانین سایت اقدام به عضویت در سایت نموده و از این طریق به استفاده از امکانات سایت نظیر ثبت سفارش، ارسال نظر و ... می پردازد مشتری یا کاربر گفته می شود.

چگونه می توانم از وجود کالای مورد نظرم در انبار اطمینان حاصل کنم؟

وضعیت موجودی انبار برای هر کالا در صفحه محصولات و صفحه جزییات هر محصول نمایش داده شده است.

 

 در چه زمانی از روز می توانم نسبت به ثبت سفارش اقدام کنم؟

امکان ثبت سفارش برای کاربران عزیز بطور 24 ساعته و 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل امکانپذیز می باشد.

 

زمان تحویل سفارش من کی است؟

مأموران پست ما بطور معمول بین 7 صبح تا 9 شب، از شنبه تا چهار شنبه و 7 تا 12 ظهر در روز پنج شنبه اقدام به تحویل کالا می کنند. البته این ساعت بر اساس روش ارسال انتخاب شده توسط شما متغییر می باشد.

چگونه از کیفیت کالا مطمئن شوم؟

تمامی کالا های ارائه شده در سایت کاملا مطابق با ن

 

کالای مورد نظر من در سایت شما موجود نمی باشد، چه باید بکنم؟

متأسفانه در حال حاضر تنها کالاهای موجود در سایت به فروش می رسند و امکان درخواست کالا نمی باشد

از چه راههایی می توانم وجه کالای مورد نظرم را پرداخت کنم؟

در حال حاضر روش پرداخت آنلاین توسط در گاه پرداخت و با استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب برای تسویه وجه سفارش فراهم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای پرداخت مراجعه نمایید.

از چه روشهایی می توانم کالای خود را دریافت کنم؟

در حال حاضر به سه روش: ارسال به وسیله پیک ویژه(مخصوص تهران)، پست پیشتاز و پست سفارشی امکان ارسال سفارش وجود دارد. بدیهی است کاربران تهرانی می توانند در صورت تمایل از هریک از دو روش پست سفارشی و پست پیشتاز نیز استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای ارسال کالا مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه چیست؟

به منظور رفاه هرچه بیشتر مشتریان عزیز، براساس مناسبتهای مختلف و سیاستهای فروش فروشگاه BATRIS برخی از محصولات برای بازه های زمانی معین بصورت پیشنهاد ویژه شامل تخفیف می شوند. کالاهای موجود در بخش پیشنهاد ویژه توسط نامه الکترنیکی به اطلاع اعضاء عضو در خبرنامه سایت می رسد همچنین وضعیت این محصولات در صفحه محصول و صفحه جزییات محصول به حالت پیشنهاد ویژه تغییر می کند.

 نمایندگی فروشگاه BATRIS کجاست؟

فروشگاه آنلاین  BATRISهیچگونه نمایندگی فیزیکی ندارد و تنها بصورت آنلاین و اینترنتی به ارایه خدمات می پردازد. درصورت بروز هرگونه مشکل می توانید با بخش پشتیبانی سایت از طریق فرم ارتباط با ما و یا شماره تلفن و آدرس پست الکترونیکی ثبت شده در این بخش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.